Twój Koszyk: 
0 szt.
0,00 zł

Regulamin sklepu internetowego zaproszenia.karoart.pl (dalej „Sklep”)

Składanie zamówień i realizacja

  1. Klient kompletuje zamówienie wybierając z katalogu znajdującego się na stronie Sklepu produktów oferowanych do sprzedaży. Wkładanie artykułów do wirtualnego koszyka odbywa się po kliknięciu przycisku „dodać do koszyka” pod zdjęciem artykułu a akceptacja całego zamówienia odbywa się po kliknięciu przycisku „Złóż zamówienie”. Kliknięcie przycisku „Złóż zamówienie” oznacza obowiązek zapłaty za zamawiane towary i koszty przesyłki.
  2. Klient może opisać dodatkowo w „uwagach” swoje zamówienie. W takim przypadku sklep dołoży wszelkich starań, aby dołączyć do zamówienia wszystkie uwagi zgodnie z intencją Klienta. W takim przypadku do zawarcia umowy dochodzi po dostarczeniu produktów na adres wskazany przez Klienta z chwilą akceptacji Klienta. Klient może wskazać preferowaną godzinę dostawy.
  3. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności pomiędzy informacjami jakie opisał Klient w uwagach do zamówienia, a dostarczonymi w zamówieniu.
  4. Klient ma prawo w każdym momencie na wgląd i poprawę swoich danych osobowych lub zgłoszenie do obsługi Sklepu żądania o zaprzestanie przetwarzania jego danych .
  5. Klientów korzystających z usług Sklepu obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym. Zamówienia zawierające treści o takim charakterze nie będą realizowane.
  6. Realizacja zamówień w Sklepie jest dwuetapowa:
     
  7. a) pierwszy etap następuje poprzez automatyczne poinformowanie Klienta na wskazany adres mailowy o przyjęciu zamówienia. Klient otrzymuje numer rachunku bankowego, na który powinien wpłacić określoną kwotę pieniężną.

    b) w drugim etapie Klient otrzymuje informację o wpływie zapłaty za zamówiony towar na konto bankowe sprzedawcy oraz o wysłaniu towaru na podany przez Klienta adres.
  8. Klient ma prawo anulować zamówienie przed jego realizacją, tj. wysłaniem zamówionego towaru. Po realizacji zamówienia klient może natomiast skorzystać z „Procedury zwrotu towaru”.
  9. Koszt dostawy podany jest w cenniku usług i zawsze wyświetlany podczas składania zamówienia. Wysłanie potwierdzenia zamówienia przez Klienta jest równoznaczne z zaakceptowaniem wybranego kosztu dostawy.
  10. Razem z zamówionym towarem wysyłana jest faktura VAT.
  11. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego. Stanowi ją zamówienie złożone przez Klienta.
  12. W przypadku, braku możliwości skompletowania przesyłki zgodnie ze złożonym zamówieniem z powodu braku któregoś z zamówionych produktów pracownicy realizujący zamówienia będą kontaktować się z Klientem e-mailowo lub telefonicznie w celu zaproponowania innego towaru.
  13. W razie niezgodności dostarczonej przesyłki ze złożonym zamówieniem Klient powinien niezwłocznie powiadomić o tym Sklep.
  14. Zakupów w Sklepie mogą dokonywać osoby pełnoletnie, które ukończyły 18 rok życia.


Zwrot towaru i reklamacje:

Wszystkim naszym Klientom przysługuje prawo do zwrotu zakupionego na drodze internetowej produktu w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. Zwrot towaru to rozwiązanie zawartej umowy kupna-sprzedaży.

Dokładną procedurę zwrotu i reklamacji towaru znajdziesz na naszej stronie: PROCEDURA REKLAMACJI PRODUKTU